2013. október 8., kedd

Avon Pro Sequined Turquoise (2011 karácsony tája)

Az Avonhoz engem sok kis kedves emlék fűz, hiszen anyám gyerekkoromban Avonozott, és ugye minden kislánynak felcsillan a szeme ha meglát mondjuk egy rózsaszín lakkot vagy szájfényt a katalógusban.:)
Én így nőttem fel, a körmömet mindig is szerettem festegetni (akkoriban éppen rózsaszínnel), és máig emlékszem az első kettő körömlakkomra (egy vaníliaszínű és egy eperszínű, Oriflame még úgy 2002 környékén vagy talán inkább 2001 még a kislányoknak való kollekcióból, azt hiszem valami Blossom volt a neve, de már sehol se találom :/).
Ez a lakk viszont most a legelső, amit durván hetekig használtam.
Ő pedig az Avon 2011 novemberében kiadott limitált Sequined Turquoise nevű lakkja.
Amint lehet látni, tele van komolyabb csillámokkal, és ettől az egész kap egy duokróm hatást.
Azzal szoktam szórakozni, hogy kimegyek a napra és körülbelül megvakulok - annyi csillám van benne. Ez nem éppen unikornispisinek nevezhető, de durván sok csillám van benne, és valahányszor felkenem a körmömre, órákig csak bámulom azzal a buta,de gyerekes arckifejezéssel hogy JÉÉÉÉ CSILLOOOOG ÚÚÚÚ :D.
Amúgy szerintem megérte az árát (1000 Ft körül volt).
Így néz ki a körmömön, legalábbis normális távolságból :D Ez a kedvenc lakkom, és nem tudtam belőle betárazni sajnos :S Ha tudtam volna hogy ennyire fog tetszeni akkor biztos rendelek vagy hármat.
Amúgy sajnos megint sikerült kimennem néhol a vonalból, még nem ártana gyakorolnom, és a körmeimet se ártana teljesen helyrehoznom, mert a bal kezem mutatóujján feljött lemezesen. Most nem fogok lakkszünetet tartani, inkább szerzek rá mindenféle cuccot, de nem akarom abbahagyni a festegetést.
Ez pedig a makrós kép, itt már rendesen látszik,hogy kimentem a vonalakból. De a csillámok azért látszódnak.:D
Az üvegben kicsit másképp néz ki a lakk (sokkal több csillám van benne, talán ha 3 réteget tennék fel akkor lehet, hogy elérném azt a hatást), de összességében ez a kedvenc lakkom és már 2011 karácsonya óta megvan szóval idén meglesz a második szülinapja szegénykémnek.
Az egyetlen szomorú dolog, hogy ezt már nem lehet kapni.
A tartósságára annyira nagyon nem emlékszem, annyi rémlik, hogy 3-4 nap után elkezd kopni de akkor már nagyon csúnyán,és az ötödiknél lepattogzik. Bár akkoriban nem nagyon mosogattam, szóval mosogatással meg maximális piszkálódással, kb. kettő napot bír ki (maximum). (UPDATE: Nekem kb a második napra a körömvégeknél elkezdett kopni, de azt tudni kell, hogy én sokat piszkálódom, minden esetre nem kezdett el lepattogni és ez már a harmadik nap.)
A színre kap egy tízest a csillámokkal együtt.

Ja, csak így utólag megjegyzem,hogy van kb. 15 Avonos lakkom (ez van ha valaki Avonozik a családban), de úgy döntöttem, hogy onnan nem veszek többet, akármilyen jól is néz ki, mert vagy nagyon nehéz levakarni a csillámok miatt, vagy túl hamar lejön. Különben is túl sok lakkom van már az Avontól. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése