2013. október 16., szerda

Birthday Galore Day 1- Models Own Velvet Goth- Sardonyx

Elnézést kérek ezúton is mindenkitől a két-háromnapos csúszásért! Témazáró volt témazáró hátán (holnap is dogát írunk) :S
Csapjunk a lecsóba!
Szombaton, a szülinapom miatt elvándoroltam az Árkádba, hogy megnézzem az új Nailland boltot.
Egy szó (több szóból összerakva):
ÜBERGIGAMEGAFANTASZTIKUSANCSODÁLATOS!
Egyből elkezdtem válogatni a Models Own csodálatos lakkjai közül.
A Velvet Goth szériáról sok mindent olvastam már, és nagyon válogatnom kellett, mert kettő lakk volt a maximum amit vehettem.
Így hát elvittem a már-már számomra legendás SARDONYX fantázianevű VG (Velvet Goth) szériás piros lakkot ami több mint egy piros lakk.
A lakk ára 1790.-
Hazaérve viszont ezer és ezer dolgom akadt úgyhogy sietve tudtam kifesteni az egyik ujjam körmét.


Ez az egyetlen kb normális kép a körmömről xdd
Kettő réteg bőőőven de bőven elég volt, nagyon nehezen sikerült normálisan felkennem.
A sok csillám miatt borzasztóan sűrű az egész, de a végeredmény gyönyörű. Tetszett amit láttam :D

A tartóssága elképesztő.. Nálam egy lakk egy mosogatást se bír ki, ez viszont 3 napig rajtam volt, azalatt háromszor mosogattam, és kétszer mostam hajat és nem kopott meg a körömvégeknél! Ez nálam teljesítmény.
Lemosás.
Na az az egyetlen durva dolog.
Még az atombomba se robbantja le a helyéről, nagyon erősen kell ledörzsölni, gyakorlatilag a vége felé a csillámokat le kell morzsolni a körömről. Ja figyelem: erősen szétcincálja a vattakorongot, úgyhogy vigyázzatok, eléggé vad :D
Összességében, ezt a lakkot én csak dicsérni tudom, az egyetlen kis szépséghibája a sűrűség, de az is a csillámok miatt van és a gyakorlatilag a száradás után már csak emlékfolttá válik mert én órákig gyönyörködtem benne.
Szenvedtem vele, de megérte :)
Ajánlom mindenkinek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése