2013. október 17., csütörtök

Birthday Galore Day 2 - Avon Pro+ Golden Vision

Kezdjük egy vallomással: TÚL SOK AVON LAKKOM VAN.
Most is kettőt kaptam, egyet színileg eltalált a nagyim, merthogy tőle kaptam.
Belebolondultam a színeikbe, mert azok szépek, de egy a baj.
A tartósságuk megőrjít.
VAN KIVÉTEL ezt kiemelném, mert van 3 irtózatosan jó fedőlakkjuk, ami nekem meg is van mert MUSZÁJ VOLT, és azok komolyan NÉGY NAPIG fentmaradtak, akármennyit fürödtem a Horvát tengerben, és akármennyit esett rá az eső Londonban :D
Ez most gonoszan fog hangzani, de lányok, bármilyen szépek is az Avon lakkok, ne vegyétek meg őket mert nagyon nem hosszabb távra (ez alatt egy napnál többet értek.) tervezték őket.. De mondom, majd azt a három kivételt bemutatom valamikor :D

Ma éppenséggel ezt a lakkot fogom bemutatni nektek. (a jobb oldalit :D a bal oldalit is bemutatom majd, és szerintem utána egyesítem valami másik lakkal, hogy legyen valami szép színe *-*)
Így néz ki a körmeimen.
Hozzáteszem, másnap reggel (azaz ma) véletlenül belekaptam, és lejött az egyik körmömről.
Így már kialakul egy kép mindenkiben erről a lakkal kapcsolatban, hogy ezt a fontos tényezőt elmondtam.
Amúgy a szín nem túlságosan erőteljes, sőt amikor elkezdtem leszedni (simán csak végighúztam a vattakorongot) gyakorlatilag leszedtem az arany részét és ott maradt egy réteg ezüst.
Nem fényképeztem le, majd legközelebb.
[Amúgy van egy olyan érzésem, hogy a zöld lakk nem fog nekem bejönni, mert egyrészről van egy kissé hasonlító Avon lakkom, és mert már a lábkörmömön kipróbáltam és számomra inkább olyan undorító füstöszöld. A zöldek nem tartoznak a kedvenceim közé (habár van kivétel, de durva teszteken esnek át nálam, hosszú történet, egyszer jártam rosszul egy zöld lakkal..Rossz emlékek.), hosszú procedúrán esnek át mielőtt a tulajdonomba kerülnek :D]
Egy napot se bírt ki, mert este kentem fel, és a délelőtt folyamán lejött..
Nem húzom tovább az időt, nem szövegelek. Rossz. Sajnos. Ha tartósabb lenne akkor azt mondanám, hogy wáow király, de mivel hogy lejött az első napon, ezért sajnos meg kell buktatnom. Elsüllyesztem a fiók aljára. Viszlát Golden Vision a pótvizsgán!

2 megjegyzés:

  1. Hali.: )
    nekem csütörtökön jött meg a sötét zöld (midnight green) és nagyon bevált, simán kibírta a 3+ napot, elég jól tapadt, pedig rettentően vékony és lemezes körmeim vannak..
    Most erre az arany színűre fáj nagyon a fogam, de nem tudom meg merjem-e kockáztatni, a leírásod alapján. Majd meglátjuk.:)

    Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia hát nem tudom, lehet hogy neked tovább megmarad a körmödön :) Nekem eddig bírta :D

      Törlés