2013. október 26., szombat

Birthday Galore Day 5 (bocsánat a csúszásért sok a dolog xdd)- Models Own Aqua Violet

Soha nem szenvedtem ennyit egy lakkal.
Ráadásul tegnap megint festegetnem kellett, gólyabál miatt. Nem mi voltunk a gólyák végre. Mi már nem vagyunk azok idén szeptember óta (ámen). Amúgy elkezdtem a Day 5-ot de másik két lakkal, de olyan rondák voltak hogy eldöntöttem: frankenlakkot csinálok.
Ezért nem is volt 4 napig poszt, mert vele szenvedtem, íme:

Na szóval elemezzük.
Szín: Átmenet lila és kék között. Duókróm. Gyönyörű. Napfényben konkrétan a kettő között illetve szürke.
Sokat kell szarakodni ha külön külön akarod lekapni a két színt ebben az egy lakkban.
Fedés: 1 réteg rohadtul kevés, még a kettő is, a három az elég. Ezen a kezemen kettő van, mert csak annyi volt hajlandó megszáradni.
(Jobb kezem két épen maradt lakkú körme, kékesebb)

Száradás és tartósság: Hát a jobb kezemen három réteg volt, és a mutatóujjamról konkrétan le tudtam húzni három óra után (:ooo) egyben, és sokkolva néztem hogy mi a fene van itt.. Ehhez képest a Sardonyx egy csoda ami napokig tart. Szerintem én csesztem el valamit, mert az előtt meg ugyan ez volt, és akkor is körömszérumoztam előtte, lehet hogy nem mostam le rendesen vagy nem tudom.. 
Amúgy Essence-s szárítócseppeket használok és úgy se száradt meg a három réteg rendesen.
Napon enyhén érvényesül a lila..
Adok még neki esélyt, mert gyönyörű a színe, de attól félek hogy a többi Models Own lakk is ilyen..
A felkenés is nehéz volt, mert rácseppent egy csepp a másik körmömre, és az ecset nekem borzalmas volt, olyan volt mintha össze lenne állva vagy ragadva..
JA és. Előszeretettel csinálja velem ezt:
Az első ilyennél a szívroham jött rám.. Amúgy ezt már nem először csinálja, és amint lehet látni még jó hogy eszembe jutott a posztírás közben hogy hoppá, mondjuk meg kéne nézni hogy megint megcsinálja e vagy sem.. Hát megtette.
Amúgy gyönyörű meg minden, de rohadtul nehéz felkenni..
A hibái miatt hármast kap (3/5). A színe gyönyörű. Ezen kívül már csak a Jack's Frostot fogom megvenni ami nem a Velvet Goth széria, mert csak a VG nyerte el a tetszésemet ilyen szinten minőségileg.
Ha valamit észreveszek majd ezzel kapcsolatban, akkor majd egy update-ban szólok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése