2013. október 6., vasárnap

Chanel La Vernis 215- Red Dream

Már egy ideje odavagyok a vörös lakkokért, van kábé 5 darab vörös lakkom, de nemrég kincset találtam a fürdőszobaszekrény legfelső polcán.
Ez pedig egy Chanel lakk volt.
Még takarítás közben bukkantam rá, miután a mostohaanyám elköltözött, és azóta úgy tárolgatom mint az aranyat, de úgy döntöttem hogy most már nem ártana kipróbálnom, hiszen azért itt mégis csak egy 7000 forintos lakkról van szó amit gyakorlatilag ingyen szereztem.
Először is lecsavartam a tetejét. Mert hát ha csak áll az asztalon és bámulom, nem lesz belőle semmi.
Ekkor döbbentem rá, hogy ez trükkös, mert azt hittem, hogy a Chanel lakkjainak a kupakja ekkora, és majd ezzel kell végigszenvednem mind a tíz ujjamat. De nem!
(Amúgy eddig azt hittem hogy kettő különböző Chanelom van, mert ugye kettő is van csak a másiknak nincsen monstrum kupakja, és csak a normál kupak van rajta ugye az ecsettel, majd az is felkerül, szóval fogjátok majd látni, hogy milyen a Chanel lakkok igazi kupakja :D)
Igazából egy könnyen fogható kis kupakról van szó (már elkezdtem kételkedni, hogy így hívják a lakk tetejét ami az ecsettel össze van kombinálva :''D) amin egy hosszú ecset van. Szóval az egyetlen furfangosság az a gigantikus kupak ugye a stílus kedvéért.
Nekem viszont olyan pici körmeim vannak, hogy az valami borzadály, szóval ultrabonyolult művelet volt a festés. Amint látni lehet, én ki is mentem a "vonalakból".
A lakkot én három rétegben tettem fel, tíz perc alatt megszáradt nagyjából. Az első rétegnél még láttam a körmömet, szóval az eléggé vékony volt, a második rétegnél már éreztem, hogy kezd alakulni az egész. A harmadik rétegnél már pont tökéletes volt minden.
Ugyan a vörös lakkban minimális csillám van, de amúgy a napon a kompozíció kissé másképp néz ki. Kimentem volna a napra, de a fényképezőképem bemotyogott egy bocseszt, fogta, majd lemerült, és nem volt otthon már elem. :/ Szóval itt nem nagyon látszik.
Itt talán egy picit látszódnak a csillámok a lakkban. Amúgy éppenséggel ez a lakk kábé 3-4, talán öt napot bír ki minimális piszkálódásokkal, ha nagyon sokat vizezünk, akkor egy kis idő után elkezd lepattogzani. Maximális mennyiségű vizezés mosogatás meg ilyenek (na ezeket szoktam piszkálódásnak nevezni :D) esetén a maximum amit kibír az 2 nap.
Összességében nem rossz a lakk, bár én 10 perc után véletlenül belenyúltam valamibe a három réteggel, és maradt benne egy csík, mindenesetre valószínűleg ennek is meg fogom találni a dupe-ját, ahogy az egyik Opi lakkomnak is (az is már egy ősrégi lakk, mert ez sincs már fent a Chanel oldalán).
Amúgy az illata (a többi lakkhoz képest) nem olyan durva, egészen elviselhető, szóval ez csak egy kis plusz benne. Akármilyen szép is meg jó is, ennyiért én biztos nem fogok lakkot venni, néha egy két Opi szerintem be fog csusszanni a postok közé, de én igyekszem márkára és árra összpontosítani :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése