2013. október 7., hétfő

China Glaze-Autumn Nights, a 2013-as őszi kollekció

Tudom,már réges rég fent vannak az interneten a swatch-ok és a review-ek a China Glaze 2013 Őszi kollekciójáról,az Autumn Nights-ról,de én annyira beléjük szerettem,hogy megfogadtam,ha törik,ha szakad,én is felrakom az új szériát,hátha,valaki ha idekattint,úgy,hogy nem látta még őket....
Szerintem a China Glaze kollekciója tartalmazza az eddigi legjobb 12 őszi lakkot,az összes szín benne van,ami ebben az évszakban kötelező.Nagyon eltalálták!*-*



Árnyalatok:
4 csillogó-metálos,2 fémes-krómos,4 csillogó és 2 sötét krémes 



Amúgy is,az őszi színek a gyengéim,rendesen sarokba szorított most a China Glaze,legszívesebben az összes árnyalatot beledobnám a virtuális kosaramba....(nem is lehetetlen /na jó,csak egy kicsit/...végül is én drágábbra számítottam,de kellemes csalódás ért,amikor 1490 Ft-ot láttam kiírva).
A bronzos,aranyos színű lakkok az őszi,lehullott falevelekre,a szürkék,a kék és a zöld az esős napokra és a bordós-lilás lakkok pedig a kötött pulcsikra emlékeztetnek.Mindegyik körömlakknak üzenete és jelentése van,plusz ezt a klassz évszakot szimbolizálja,csak éppen körmökön (még jó :D).
Gratulálok kedves színkeverők!Jár a taps!

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ: Most már hivatalos az infó,miszerint a NailLand Október 10-én fog nyitni az Árkád bevásárlóközpontban (Budapesten)+ mától elérhető a NailLand honlapja!Hamarabb jött el a a Karácsony.:)) Katt: http://nailland.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése