2013. október 11., péntek

Közelgő birthday galore, és egyéb nyalánkságok *-* (szöveges poszt következik)

Nos, ehhez is elérkeztünk.
Hétfőn lesz a szülinapom (szóval szépen simán tudom kezdeni a birthday galore-t), ami szerencsés és peches is, mert utálom a hétfőket :DD 
De ez mit is jelent?
Nos először is ajándékok ezerrel, a család minden tájáról (omfgomfg), töménytelen mennyiségű torta (egyes családoknál, én nem vagyok akkora tortaőrült, sőt kifejezetten utálom a felhajtást, és a torta az már felhajtásnak számít nálam), és a ciki éneklés amikor anyámapámnagyanyámnagyapám ÉS MÉG A KUTYA IS énekli a "boldog születésnapot"-ot..
Ma viszont a két barátnőmmel (az egyikük Dóri a blogról :D) elmentünk a Kökibe, ahol hála istennek, nem voltak annyian mint amennyien szoktak lenni a Glamour napok alkalmával az Árkádban.
De hát Glamour napok vannak, és az azt jelenti, hogy TÖMÉNYTELEN MENNYISÉGŰ VÁSÁRLÁS (legalább is amennyit bír a pénztárca) EZERREL.
Mai szerzeményeim (bocsi nincs róluk képem, következő posztban lesz csak most eléggé silány a fényviszony a szobában, tekintettel arra hogy este fél tizenegy van xD):
Alverde koffeines körömápoló szérum:
Nos, csúnyán megszívtam volna, ha nem lett volna kuponom a DM-be (Sh-e és Alverde termékekre érvényes csak, glamour napok alatt) ugyan is, 1200 forintért vesztegették ezt a szép kis üvegnyi csodát, ami helyrehozza a körmöt. Nos megúsztam, minden esetre, és elvittem az utolsó előtti üveget. Hát jól tettem.
Első használat után már kicsit jobban voltak a körmeim (szerintem legalább is), és majd tartanom kell valamikor lakkstopot is, hogy helyrejöjjenek a szerencsétlen kicsi körmeim. De az nem most lesz az biztos:D

Essence nail art express dry drops:
645 forintért sikerült beszereznem a kicsikét, és szerintem egy jó darabig elég lesz :D
A mai nap már használtam is. A címke szerint 1-2 cseppet kell cseppenteni a körömre, és várni egy percet.
Ezzel is jól jártam, mert eredetileg a NYC turbo dry top coatját akartam megvenni (jól tettem, hogy nem hoztam elhamarkodott döntést megint mint ahogy szoktam), de végül szaladtunk a Müllerbe, hogy legyen valami eredménye is hogy oda mentünk. Nos ugye lett is. Valóban egy perc kell, és szárazak lesznek a körmeim, nem ragadnak egyáltalán, belenyomtam a körmöm és nem maradt ott a nyoma, de ez attól is függ, hogy hány réteg lakkot tesz fel az ember. Én kettőt tettem most rá, majd mindjárt kiderítem a továbbiakat, egy jó kis univerzumcsillámos fedőlakkal :D
A kettő cseppről annyit hogy nekem az egy is olyan sok volt, hogy lefolyt az ujjamról, úgyhogy tegyetek a kezetek alá papírt, ha ezzel dolgoztok :D, amúgy kissé olyan olajosnak tűnik a folyadék, de semmi baj nincs vele. Nekem tetszik :D

Egyelőre ennyi cuccot szereztem be, holnap viszont az irányt az Árkád felé veszem, és szépen elszambázok a Naillandbe, nyálat csorgatni és beszerezni két lakkot (ennyit enged meg apám EGYELŐRE :D)
Úgyhogy jövőhét hétfőtől Birthday Galore!
Sayonara mindenki :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése