2013. október 4., péntek

Rólunk

Hali mindenki! :D
Hirtelen elhatározásból (hát mi másból?) az egyik barátnőmmel úgy döntöttünk, hogy csinálunk egy körmös blogot. Szóval ez elvileg egy körmös blog akar lenni.
Még kezdők vagyunk (legalább is én), és még néhány dolgot ki kell silabizálni, de ketten vagyunk úgyhogy szerintem posztból nem lesz annyira kevés, de azért sok se :D
Engem Lénának hívnak, őt Dórinak. Mindketten gimnazisták vagyunk, szóval azért főképp tanulnunk kéne, de szerintem ez belefér. Külön külön posztjaink lesznek, külön néven.
Remélem tetszeni fognak a posztok :D

És most nekiállok a sablonnak :D
~Léna


Sziasztok!
A főbb infók már kiderültek a blogról,és rólam.Ugye tervben a blog körömlakkokról,körömápolásról és ebben a témában,ami eszünkbe jut,arról fog szólni.:D
Imádom a körömlakkokat,12 éves koromban próbáltam először kifesteni a körmömet, és akkor történt,meg a csoda:szerelmes lettem beléjük...Blog szerkesztésben és írásban is van egy kis tapasztalatom,1,5 évig volt fan oldalam,remélem ez ad némi alapot.Visszatérve a bloghoz,megpróbálok majd minél több és színesebb bejegyzést írni.

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése