2013. október 5., szombat

Flormar-U31

Sziasztok!
Az első bejegyzésben egy káprázatos Flormar körömlakkot szeretnék nektek bemutatni a Miracle Colors szériából.Augusztus végén vettem az U31 számú lakkot az Árkádban a Flormar standnál,mert már meguntam az élénk,rikító színeket,így kellett valami új.


Katt a képre a nagyobb méretért.

Ez egy kékes-lilás "csillámporral teli" lakk,én úgy vettem észre,hogy a napsütésben inkább lila színe van és borús időben pedig kék.Változó.


Ugye az első benyomásnak mindig jónak kell lennie,hogy megszeressem és bízzak a márkában....A Flormar nálam átment a teszten.A felvitele könnyű,szépen terül a körmön,az állaga pont jó.2 réteg már elég az egyenletes fedéshez,de én azért felkentem még egyet a biztonság kedvéért.:D Elég gyorsan szárad,a tartóssága is nagyon jó,nekem a 3. napon kezdett el a körömvégeknél kopni.

Csillám,csillám,csilláám.*-*

Egyben a lila,kék és sárga.Elképesztő. -Dóri




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése