2014. január 31., péntek

Essie 198 (Golden Nuggets), 10 (Blanc) és 583 (Wild Thing)

Sziasztok!
Még a múltkor voltunk egy páran a Belgrád rakparton található 2mbeauty boltban, ahol a kétezer forintos akció keretében lecsaptunk hárman öt darab lakkra. Három szerencsétlen kiszemeltemet mutatnám be a mai posztban :).

Hát igen, siratom a körmöcskéimet rendesen, ugyan is kénytelen voltam levágni őket, mert eléggé érett már az állapotuk :( Ráadásul a múlt héten rátérdeltem véletlenül a körömreszelőmre és szabályosan kettétört.
(Balról jobbra: Wild Thing, Blanc, Golden Nuggets és Blanc, és a Golden Nuggets önmagában)

Külön külön elemezve:

A Wild Thing önmagában egy vöröses rózsaszín alapú holocsillámokat tartalmazó kis csoda, amibe első látásra beleszerettem. Maga az alap is csillog önmagában picikét. Egyszerűen imádom. Tartósságról nem nagyon tudok szólni, mert az utóbbi időben ugyan ő volt rajtam és egy hét után már nagyon eldurvult a helyzete a körmeimnek szóval inkább arra figyeltem, hogy mikor kell a végső megoldáshoz folyamodnom.


A Blanc az önmagában egy sima fehér lakk. Nekem ilyenem még nem volt, ezért is szereztem be. Róla kb .annyit hogy az első használatkor szívrohamot kaptam amikor megszáradt és le tudtam húzni. Aztán eszembe jutott, hogy lehet hogy nem mostam le a körmeimet. Igazam volt. Másodszorra már működött.
Kettő réteg bőven elég, nem csíkos hála Istennek. Elég ritka az a lakk, ami nem csíkozódik. Nagyon örülök viszont, hogy ez nem teszi.
Golden Nuggets... Na őt nehezebb lesz jellemeznem. 
Önmagában nem annyira használható, inkább fedőlakknak megy el valami fehér lakkra, vagy akár feketére.
Olyan mintha ledaráltak volna egy kiló aranyat egy átlátszó lakkra. 
Amúgy a Blanc és a Golden Nuggets egyszerre kicsit sok időt vesz igénybe még szárítólakkal is, úgyhogy velük óvatosan kell bánni ha egyszerre akarja őket használni az ember.
Ha végre valahára visszanőnek a körmeim tényleg jövök az Orlykkal :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése