2014. január 14., kedd

H&M - Lavender Frost és Claire's -152

Sziasztok!
Előre is elnézést kérek a képek minőségéért,de ma valami okból kifolyólag ellenem volt a fényképező gépem....Nem tudom miért lett makrancos,de remélem,hogy kitombolta magát és legközelebb már nem fog ellenem szegülni. :/
Na mindegy,térjünk a tárgyra!Ma a H&M kétvégű Lavender Frost-ját,amit még tavaly vettem egy leárazáson és a Claire's 152-es csillámló feketéjét,amit már az előző bejegyzésben is láthattatok, hoztam nektek:


A Lavender Frost-nak csak az egyik végével lakkoztam,ami egy gyönyörű,mély és sötét mályva (bordós, inkább sötétlilába hajló) szín.A képeken 1 réteg van a körmeimen (azóta lehet,hogy az egyből 2 lett...),úgy gondoltam ennyi is elég lesz,de el kellett volna az a 2. is,mert pl.: a kisujjamon is maradt egy folt.
Az ecsete átlagos,tipikus hosszú és vékony,de jól lehet vele dolgozni.A lakk szépen terül,és egy vastagabb réteggel talán el lehet érni a kívánt eredményt,de én inkább a 2 vékony rétegre szavazok.
A száradási ideje az átlagnál enyhén jobb.



A gyűrűs és a hüvelykujjamra kentem fel a Claire's-t.Látszatra egy sima fekete lakknak tűnik,de nem az!Fent ,talán a képen látszik...Rengeteg apró ezüstös szemcse/csillám úszkál benne,ezt inkább nem próbálom meg elmagyarázni,lefotóztam az üveget közelről,az mindent elmond helyettem.Én ebből 1 vastagabb réteget vittem fel,nem rossz a fedése,de ehelyett is érvényes a 2 vékonyabb réteg (mármint biztos,hogy fedni fog,míg egy rétegnél nem tuti :D ).Az ecsete egy picivel vastagabb,mint az átlagos ecseteké,tehát a H&M-nél is.Elégedett vagyok vele.

Éééés akkor a 152-es számú Claire's:


Tetszik nektek ez a 2 szín együtt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése