2014. január 17., péntek

Összefoglaló poszt c: +némi kísérlet (NOTD)

Nos.
Kezdjük.
Izomrándulással, fájó könyökökkel fetrengek itthon, a karácsonyi Tobleronemat zabálva, és eszembe jutott, hogy kellene csinálni egy posztot a tavalyi évről, kicsit valahogy összefoglalóan.
(Amúgy két métert csúsztam hason a betonon, éppen azért, másnap mehettünk a balesetire apámmal, szarkasztikus-mód csodálatos volt).
Október negyedikén indult a blog, azóta kábé húsz új lakkot szereztem be, voltak haulok, megtörtént a tizenhatodik szülinapom, meglett az első tetkóm. Vettem 3 Essie és 4 Orly lakkot és még ki tudja mennyi minden történt. Haladjunk sorjában :D
Tetoválás.. Nos. Holnap lesz három hónapos (legalább is asszem holnap), és a kedvenc bandámhoz van köze.
Az Orly és az Essie lakkok swatchjait fel fogom rakni (hamarosan) csak rájöttem, hogy annyi lakkom van hogy az összes swatchját feltenni rövid idő alatt.. Katasztrófa. 
Hét új lakk. Mindegyik csodaszép *w*
Ki fogok találni most már valamit arra, hogy minden második blogposzt időben fent legyen :)
NA ÉÉÉÉS NAIL OF THE DAY!
Résztvevőink két Avon Pro+ lakk, Celestial Blue és Arctic Waters néven.
Az utóbbi önmagában nem tetszett a másik pedig egy fedőlakk gyanús valami. Mert hogy még ha négyszáz réteget teszek fel belőle, akkor se néz ki úgy mint egy normális lakk.
Ő pedig a kettő együtt. 
Amúgy szenvedtem egy kicsit a saját matricás technikámmal, a következő posztomban róla lesz szó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése