2014. január 4., szombat

ULTIMATE KARÁCSONY UTÁNI HAUL *-* +NOTD (hosszabb terjedelmű poszt következik)

Sziasztoook c:
Gondolom már egy páran csekkoltátok az oldalt, mióta volt egy kisebb szünet.
Mentségünkre szóljon, a suli utolsó két hete egy naagy témazárómaszlag volt (legalább is én így hívom a szünetek előtti két hetet, amikor a létező összes dolgozatot megírjuk, mindenből)
Na de remélem mindenkinek jól telt a KARÁCSONYA *-*
Az enyém kissé pokoli volt (család, rohangászás, idegesség, és balhé), de ezektől függetlenül jó volt.
Három lakkot kaptam összesen ajándékba (legalább is háromra emlékszem) és holnap már tényleg elmegyek a Perfect Nailsbe, ahol azokat a csodás Orly lakkokat lehet kapni *-* Már kétszer elmentem oda, mindkétszer zárva voltak (az ünnepek miatt), másodszorra pedig elfelejtettem, hogy még nem harmincadika van.. Hupsz :D
---
Update: Harmincadika van, voltam a PN-ben (Perfect Nails), Halley's Comet pont el volt fogyva.
Logika: Ezért hazahoztam három akciós másik Orly lakkot. :''D
A mai napon hault tartottam, (Árkád, és Arena Plaza, valamint ugye a Dohány utcai lakkos bolt :D) és beszereztem egy-két dolgot.
A mai napra ilyenre lakkoztam a körmöm:
Avon Speeddry : Fast Time Teal 
H&M: Did I Tell You
NYC Turbo szárító lakk
Ja amúgy karácsonyra három lakkot is kaptam. De hogy ne kelljen az összeset leírni, és mivel úgy is lesz róluk bejegyzés idővel, lefotóztam őket, kábé egy kupacba hányva.
A három darab karácsonyi ajándék, és mivel hogy titokzatoskodós kis szenyó vagyok (:DDD), a mai szerzemény *-* Jó a középső mondjuk kicsit kilóg...
A Garage Store-t is meglátogattam, a 30%-50%-ig terjedő leértékelések miatt. Muszáj voltam táskát venni, mert már elszakadt a másik táskám cipzárja, és még úgy is jártam vele suliba.
Szóval ha már táska, akkor Eastpak!
Az övtáskát eredetileg nem akartam megvenni a mai nap, de rájöttem, hogy ha ma nem veszem meg akkor kb soha nem fogom és iskolatáskával fogok nyáron is járni (mint idén tettem), úgyhogy őt is beszereztem.
Át kellett mennem az Aréna Plázába, úgyhogy felpattantam a heringjáratra (80A troli :D, kicsit nagyon sokan voltak rajta, levegőt alig lehetett venni..) és 10 percnyi keresés után megtaláltam a bejáratot :'D.

A következő alanyunk egy gyűrű, ami már korábban is megvolt, de eltört. Beleakadt a kilincsbe (úgy, hogy az ujjamon volt, szerencse hogy az ujjam nem tört el) és megrántottam mert nem akart lejönni onnan. Ügyes húzás Léna!
Mai napra tényleg az utolsó dolog amit vettem. Határidőnapló ááá, már nagyon kellett, utálok papírfecnikre irogatni. Ebbe meg csak beleírom hogy pszichológus, vagy hogy témazáró és kész ottmarad a helyén :D
Kegyetlenül sok mindent vettem. Szerintetek?:D
Ja éééés BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK :3
Hamarosan felfedem az egyik Orly csodát amit vettem, jelenleg még tesztelés alatt van c:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése