2014. március 10., hétfő

HAUL - Leárazások

Sziasztok!
A mai bejegyzés megint kicsit eltérő a többitől,mert ez most arról szól,hogy mit zsákmányoltunk Lénával az elmúlt hetekben,remélem nem bánjátok.

Február végén voltunk nézelődni az Árkádban, "hátha lelünk még valamilyen kincset a leárazásokon" elven és jelentem,nekem sikerült kifognom egy pulcsit.A Tally Weijl-ben vettem, fel próbáltam,nem állt rosszul magamon,mellesleg 1700 Ft volt,tehát jött is velem haza.Én elég fázós vagyok,szóval egy ideig még fogom hordani a pulcsikat,jól jött.


A következő egy hosszú ujjú ing,a Hádában találtam és pont azokban a napokban,amikor az összes ruhára -50% engedmény volt.Úgy emlékszem 750 Ft-ba került.


Az én utolsó darabjaim, az Essence-től és a Kallostól vannak.Az Essence matt szájfényt (01 Velvet Rose) és a szemhéjszín alapozót egyenként 350 pénzért vesztegették és a Kallos vízálló szempillaspirálom pedig 400-500 Ft körül volt,ami úszásra kellett,enélkül zombi lennék.
A matt szájfényt nagyon megszerettem,szép, majdnem babarózsaszínes a színe és elég tartós is.A szemhéjalapozónál is észrevettem,hogy a használatával tovább marad fent a szemhéjomon a tus,nem dobja le magát hamar.



Léna:
Én több mindent is beszereztem, nem minden volt leárazva, de megérte :) Ezen a képen minden rajta van.


De nézzük részletesen:


A bal oldali egy úgynevezett "bandás póló". Az egyik kedvenc bandám (Bring Me The Horizon) nem épp hivatalos pólóját szereztem be, mert ha hivatalos oldalon néztem volna, az nem 2000 forint lett volna, hanem az ötszöröse minimum. A Jobb oldali, az egy fekete ing, a Tally-ból. 1700 volt, egyből beleszerettem.


A háromszáz forintos leárazáson sok mindent szereztem. A lakk és a szemhéjtus nem volt leárazva. Az új szortimentből való a lakk. Ő az It's Raining Men.
A BB krém nos, hát kipróbáltam. Lehet hogy másnak bejött, nekem nem annyira.
A mattító púder az inkább ilyen itthoni tárolásra alkalmas, mert hajlamos a szétszóródásra. Vettem kompaktot is, de az meg leesett éééés összetört. Egy részét még meg tudtam menteni.,úgyhogy a kompakt az inkább itthoni tárolásra való dobozkába került.
A korrektor pont jó, de később találtam az Avon-nál folyékonyat, amit kerestem.


Az Avon-nál valamikor volt ilyen kis nesszeszer, amiben benne volt ez a három ecset (száj szem és púder/alapozó), őt sikerült beújítanom. Valamint ott virít az új korrektor. Folyékonynak folyékony, csak kicsit sárgás, de szépen rádolgozható az alapozó. A körömreszelő meg egyszerűen tökéletes. Még ki is csicsázták a lányok kedvéért :)


Ti miket vásároltatok mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése