2014. március 20., csütörtök

HAUL - Szülinap

Sziasztok!
Múlt héten töltöttem be a 16-ot,vagyis a hírhedt Sweet Sixteent,ami ezt jelenti: pizzázás,szórakozás,szombati buli,hajnalig nasi zabálás és a kötelező ajándékozás.Pedig én előre szóltam a drágáknak,hogy tényleg ne vegyenek semmit,nem kell rám költeni,de mégis megtették....


Ez csak az ajándékok egy része,mert a többi személyes vagy nem kapcsolódik a blog témájához,ezért gondoltam,hogy csak a körömlakkokat mutatom meg. :) 

A két gyönyörűséges Orly lakkot Lénától,kedves társszerkesztőmtől kaptam.Valami folytán kiszimatolta,hogy ezért a kettőért mindent megadnék,főleg ha lenne pénzem....:D 
December vége óta cuppantunk rá erre a márkára,mert akkor kezdődött a leárazás náluk,és akkor néztem ki ezt a kettőt.Mivel már Karácsony után voltunk,nem volt pofám még kérni a családtól pénzt,hogy megvegyem őket,így is elhalmoztak ajándékokkal,szóval annyiban maradt az egész.DE! Léna nem felejtkezett meg róluk,és megvette nekem őket.Mikor kibontottam a kis csomagot, miniszívrohamot kaptam,úgy örültem nekik!
Ugye milyen figyelmes barátosném van? :)Köszönöm szépen még egyszer!

 

Muszáj volt egy közelebbi kép a Fowl Play-ről...Leírhatatlan.Persze a Smolder is,Ő volt az első szerelmem.

A többi 3 lakkot is osztálytársaimtól -akik közeli barátaim- kaptam.A bal oldali az a Maybelline Colorama 03-as számú lakkja.Nagyon szép szín,most tavasszal biztos fogom hordani,már csak a halvány orgonalila színe miatt is...Plusz csillámok is vannak benne.Mi kell még tavaszra?
Középen a S.he 110-es fedőlakkja csücsül.Én pasztell/világos kék és lila lakkra gondoltam,hogy felkenem,azokra szerintem illene.Ha fény éri akkor a csillámok kék és zöld fényben csillognak.
Olyan "bling-bling style",de bejön.
Az utolsó körömlakkot pedig egy fiú barátomtól kaptam!Nem hiszem el,hogy Ő is tudja,hogy körömlakkmániás vagyok...Olyan kis cuki volt,amikor buli után kivette a kabátjából és ideadta. :) Egyénként ez a sötétlila Miss Sporty lakk a 457-es,és neki is örültem,mert ezeknek a lakkoknak a széles ecseteit nagyon szeretem. :)


Köszönöm szépen srácok azt a hétvégét,a többi ajándékot is és hogy gondoltatok rám! <3

Most pedig jöjjön pár természetkép,amiket nemrég fotóztam,remélem nektek is tetszeni fognak,én imádom a virágokat,főleg a nárciszt és az ibolyát. 








Szép hetet! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése