2014. március 31., hétfő

Orly - Fowl Play,Lunar Eclipse,Halley's Comet és It's Not Rocket Science

Sziasztok :)
Nagyon sokáig húztam az időt sajnos, ugyanis még januárban beszéltem itt az Orly lakkokról, amiket sikeresen beszereztem, és egyszerűen csak húztam és húztam az időt, de már annyira, hogy már számomra is elviselhetetlenné vált a várakozás. :/
De a jó az egészben, hogy nem egyenként fogom bemutatni a lakkokat, hanem egyszerre, ami mondjuk kicsit kevésbé élvezetesebb, mint várni hogy egyenként feltegyem őket.
Egy pár szó magáról az Orly-ról: Az ecsetek nyele gumírozott,kézreállóak nem csúsznak ki festés közben,jó a fogásuk egyszerűen isteniek.Mindegyik körömlakknak ilyen ecsetnyele kéne legyen...Maga az ecset a hagyományos vékony,nem az a lapított,vastag ecset mint pl. a Catrice-nél,de jól lehet dolgozni vele.A lakkok is jól terülnek,nem sűrűek,se nem hígak,pont jó az állaguk,de néha kell belőlük a 3 réteg,ez a színtől függ.
Na csapjunk a lecsóba,jöjjenek a képek!
Ahogy felkentem őket csak pislogtam, hogy HOGY A fenébe lehetnek ennyire szépek?!?

Bizonyám! Fowl Play, Lunar Eclipse, Halley's Comet és It's Not Rocket Science.

Fowl Play:
Sötétlila alapon mindenféle csodálatos csillámmal megáldott csoda. Így lehet őt jellemezni, szerintem majd Dóri részletesebben ír majd róla :D Kettő vastag réteg elég belőle, nálam itt van egy vékony harmadik is.


Lunar Eclipse:
Ő egy színváltós lakk, vagy kék vagy lila, itt éppen úgy döntött hogy kék. Az alatta levő képen meg úgy döntött hogy kék is meg lila is. Az univerzumra hasonlít. Három réteg kell, különben átlátszós.



Halley's Comet:
Zöld, kicsit hasonlít a teal árnyalatra, szintén csillámáradat. Három réteg elkél belőle. Csodálatos. :)


It's Not Rocket Science:
Igazi dühöngő méregzöld, erős arany beütéssel. Brutálisan szép.


"A nagy csapat"










Nektek melyik a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése