2014. június 10., kedd

piCture pOlish Altered State, és MoYou Pro 01 nyomdalemez

Sziasztok c:
Emlékszem amikor mutogattam a csajoknak az Aurora-t, és mondtam, hogy: "Ez lesz az egyetlen piCture pOlish lakk, amit venni fogok, mert drága".

Sokáig rágtam magam, hogy mégis milyen lakkot, vagy nyomdalemezt akarok venni az első fizetésemből.
Aztán végül amikor eljutottam a Nailland-ig, először lecsekkoltam a Zoya lakkokat (nem nagyon volt változás, a szokásosak voltak kitéve, egy-két olyan lakk volt még, amit élőben nem láttam, de a legendásabb lakkok nem voltak ott, például a Payton, amit nagyon meg akartam venni).Utána nézelődtem tovább a piCture pOlish lakkok felé. ..
Vetettem rájuk egy, azaz egyetlen pillantást (nem tudom hogy sikerült hirtelenjében csak annyit) és utána elkezdtem a nyomdalemezeket nézni (valahogy azok közül könnyebb választani), de nem volt nálam a "kívánságlistám" így az ösztöneimre bíztam a választást.


Hát, jó vicc volt.


Miután az lemezt is tíz perces hezitálással választottam ki, álltam még fél órát a PP lakkok előtt, majd hosszas hezitálás után (miután a telefonom nem volt hajlandó behozni a swatchot) úgy döntöttem, hogy megveszem az Altered State fantázianevű limitált darabot mert amúgy sem volt még lila alapú holo lakkom.

Kis infó a lakkról:
- Fekete alapra érdemes felkenni (nem érdemes, hanem muszáj arra felkenni, mert ez egy fedőlakk ahogy az Aurora is az és természetesen az összes lakk,ami a Limited Editionba tartozik)
- Ecsete: szabványos
- Lila-kék-réz (???) színű.Na jó, maradjunk abban hogy sokszínű, lila alapban.Kék duokróm is látható benne.
-Fényesre szárad 
-Holo csillámok vannak benne
-Limitált kiadású,így nem mindig és kevés kapható belőle
-3690 forintba kerül. Naillandben lehet kapni, ITT lehet megnézni.


Nálam ő még az Aurorát is felülmúlja, abszolút kedvencemmé vált a holocsillámai miatt, na meg még azért is mert ilyen lakkom még TÉNYLEG nem volt. Abszolút levett a lábamról.

A lemezről:
Végre valaha jó döntést hoztam, mert amúgy is erről a nyomdalemezről beszéltem az előző posztban, és egyszerűen imádom.Akkor kezdtem el igazán izgulni, amikor lehúztam a kék fóliát a nyomdalemezről, és legszívesebben visítottam volna.


Annyira bezsongtam, hogy még a gyűrűsujjamra is mintát tettem, aztán 2 perccel később jöttem rá, hogy azért ez mégis csak túlzás, így azt leszedtem.
A lehető legtöbb számomra tetsző mintát ki akartam próbálni, így ez történt:


Már előre látom hogy ezzel a nyomdalemezzel nagyon sok manikűrt fogok készíteni.


Nektek melyik a kedvenc nyomdalemezetek és piCture pOlish lakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése