2014. június 6., péntek

Színes-csipkés manikűr

Sziasztok!
A héten csak egy gyors manikűrre maradt időm,ugyanis vasárnap érkeztek az iskolánkba vendégek Erdélyből,és a héten velük foglalkoztunk.A foglalkozás annyit jelentett,hogy minden nap 7 óra körül estem haza.:D Na,nem csak ennyi volt az egész...
Első nap hatalmas budapesti városnézésen voltunk velük,a 2. nap az iskolánkban és a környékén telt el és a 3.,ami nekik az utolsó nap volt, Budán zajlott le a Camponában.Szerintem tetszett nekik. Nekem biztosan,mert olyan helyekre is elvittek a pályázat keretén belül,ahol még én se (!) jártam,vagy csak nagyon régen,gyerekkoromban.Szerintem jó kis lehetőség volt ez nekik és nekünk is.:)
De máris mutatom,mit sikerült összehoznom szerdán 2 program között.


Ez most egy viszonylag egyszerű manikűr.Az alapja a fehér szín (Lovely 25),ezen váltakoznak az én kedvenc nyári színeim (Essie 74 Pansy és Orkide 663).
Imádom a fehéret!Az első 2 réteg után csak úgy akartam hagyni,pusztán,mindenféle díszítés nélkül,de ahogy nézegettem a gépemen a képeket,elkapott a vágy,hogy mégis rajzoljak rá valamit...Gondolom ismeritek.:)
Így jött ez a csipke esetleg azték mintás manikűr.Nem tudom,hogy nevezzem.


Megfesteni nem volt nehéz.Egyszer próbáltam háromszögeket festeni lapra,így amikor már a körmömre kellett tudtam,hogyan tartsam az ecsetet,hogy a megálmodott minta kerüljön oda. :D Ezt más mintánál is tanácsolom.
Tehát színes háromszögek,rá a kis fekete háromszögek és a pöttyözés a színes háromszögek köré,mintha az lenne az alakzatunk éle.
Ja és én az egész manikűr alá felkentem egy réteget a Lovely Strongly Regenerating Nailcare-ből,a kész manikűr fölé pedig a szokásos NYC Turbo Dry Top Coat-ot,hogy mehessek is a következő programra.:)



Szeretitek a fehér színt nyáron,körmökön?


8 megjegyzés: