2014. augusztus 6., szerda

Lakkstop

-Elnézést a posztok hiányáért, lakkstopon vagyok, Dóri meg nincs gépközelben :/-

Sziasztok! c:
Gondolom előfordult az a kellemetlen jelenség nálatok, vagy bárkinél akit ismertek, hogy egy idő után elkezdett lemezesen felválni a körmötök/körmük.
Hát ez most bekövetkezett nálam is. Megint.
Sokat gondolkodtam, hogy levágjam-e vagy ne, vagy hogy mihez kezdjek vele, aztán Lakkomlakkom instagramján az egyik képnél a hozzászólások között találtam meg a Rimmel Nail Nurse nevű tizennégy napos körömerősítőjét. (megemlítette valaki)

A folyamat abból áll (a használati útmutató szerint) hogy az első nap felkenünk egy réteget, a második nap egy másodikat, és a hetedik napon lemosni, a második héten pedig újrakezdeni ugyan így.

Utánanéztem, jónak találtam, megvettem.
12 ml, rózsaszín átlátszó fényesre száradó lakk, amit ha közelről nézünk csillog - nem az üvegben, hanem körmön.

Az egyetlen nem túlságosan jó dolog vele kapcsolatban, hogy formaldehidet tartalmaz.
Negyedik napnál tartok, még nem igazán fedeztem fel változást, de mivel hogy két hétről van szó, nem lehet tudni, hogy mennyire hozza majd rendbe a körmeimet.
Mielőtt felkentem volna, vágtam és reszeltem a körmeimen, mert már szükségesnek találtam, de valószínűleg ez a maradék 10 nap elég lesz arra hogy nőjön 
Három nap múlva jelentkezem egy rövid kis update poszttal c:

Ti kipróbáltátok már ezt a terméket? :)
Ha igen, mit gondoltatok róla? c:

2 megjegyzés:

  1. Nekem nem vált be, elkezdtem a kúrát, meg is nőtt a körmöm, második kúra után kezdődött a lemezesedés. Írtam posztot arról nekem mi valt be, képekkel, ha gondolod olvasd el: )
    http://azrail5.blogspot.hu/2014/07/koromapolasi-rutinom.html?m=1
    Ettől függetlenül úgy gondolom beválhat hosszú távon a Rimmel, csak azért linkeltem be a posztot, ha mégsem van másik alternatíva.: )

    VálaszTörlés