2014. augusztus 27., szerda

Lakodalmas manikűr Golden Rose Matte Velvet lakkal

Sziasztok!
Elnézést kérek (megint) a nagy szünet miatt,de július óta,anya 'jóvoltából' el lettem tiltva a lakkozástól és nagy vitaminszedésbe is kezdtem,mert én már nem mertem elismerni,hogy sajnos mennyire tönkrementek a körmeim.Lemezesen,3 rétegben nőttek az utóbbi hónapokban,előre,sőt hátra is tudtak hajlani és nem lehetett megnöveszteni őket....És! Amióta vakáció van a suliban tele vagyok/voltam programokkal (net nélkül), kedden érkeztem haza a kikapcsolódások sorozatából :D. Voltam 2 táborban is,1 hónapot,és előtte egy hetet Erdélyben töltöttem,pluszban részt vettem 1-2 napos kirándulásokon is. Például voltunk a familiával Erdélyben autókázni,amikor is a Királyhágónál pihentünk meg...Na most figyeljetek!Mi épp az egyik kiülőnél voltunk,amikor megláttam,hogy egy mikrobusz parkol le pont (!) mellettünk,és egy Pannihoz naaagyon hasonló lány bújik ki a buszból.1 perc kellett és egyből felismertem...Hát ez Ő!Panni!El se akartam hinni,hiszen,hogyan is futnék én össze Pannival,a híres bloggerinával Erdélyben?!Hihetetlen.Egyből utánafutottam és leszólítottam,majd bemutatkoztam és beszélgettünk egy picit.Ők éppen a néptánc táborból tartottak hazafele,és megálltak pihenni,csakúgy,mint mi. :) Nagyon kedves volt velem,meg is örökítettük a pillanatot,de a blogra nem tenném fel,mert sajnos rossz minőségűek lettek a képek.Mindenesetre nagyon szerencsésnek mondhatom magam,hiszen ha csak fél órával később érünk mik vagy ők oda,akkor már nem találkozok vele. :) Szóval elfoglalt voltam a nyáron,és internetem se volt,ezért nem készültek bejegyzések.Bocsánat. :(

Na de térjünk a lényegre :) .Szombaton, (amikor még Erdélyben voltam a szüleimmel) ,hivatalosak voltunk az egyik unokatestvérem esküvőjére és lakodalmára.Mivel estére egy világoskék csipkés ruhába terveztem menni,a Golden Rose Matte Velvet 101-es számú lakkját választottam,amit feldobtam a középső és gyűrűsujjamon egy kölcsönbe kapott ezüst csillámos lakkal a Lady's katalógusból, /aminek a számát sajnos nem tudom/.


A két GR matte velvet lakk (101 és 102-es számú) össze volt csomagolva és így együtt 6,50 lej-be került,ami átszámolva körülbelül 460 Ft.Nincsenek szavak,nekem ez volt az év fogása :D
Ennyi pénzért azt gondoltam lesz valami sérülése az ecsetnek,vagy selejtesek lesznek a lakkok,de csak a 101-es ecsetéből állt ki egy kósza szál,ami nem jelentett nagy gondot,kioperáltam :D 





A fiatalok,így én is kaptam ilyen kis virágos karszalagot.Még ment is a ruhámhoz! :)



Hogy tetszenek nektek ezek a lakkok?
Kíváncsi lenne valaki egy képes nyári beszámolóra?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése