2014. szeptember 5., péntek

Mostani manik (és Ebayről rendelt cuccok)

Sziasztok c:

Először is tartozom egy 'elnézéstkéréssel' (ahogy én szoktam hívni :D), ugyanis megígértem hogy írok arról, hogy milyen lett a Rimmel erősítőjétől a körmöm.
Ezt viszont nem tettem meg.
Mielőtt rátérnék a poszt lényegére, rövidre fogom a dolgokat:

Igen, erősebb lett tőle a körmöm, de nem láttam akkora változást.
Nem tudtam hanyagolni a mosogatást, így szinte naponta újra kellett kennem, mert a meleg víz és a sok mosogatószer nem tett neki jót. Alaplakknak fogom használni, amúgy valószínűleg körömtípustól is függ hogy mennyire hasznos a körömnek.

Ebay rész:

Kb két hete rendeltem ebayen körömdíszítő ecseteket és pöttyözőket (meg hajfestéket is, ő a következő napirendtől eltérő posztban lesz) és hála istennek megjöttek még augusztus végén (nyomdázómra még mindig várok, van egy olyan megérzésem hogy az nem fog megjönni, mert az ecsetek is Kínából jöttek és a nyomdázó is onnan fog).
Az ecsetekkel annyi gond volt hogy a fém rész lepottyant a fáról, de azt lakkal visszaragasztottam, a pontozókkal meg nem volt semmi baj.
(A Sally Hansen lakkot ne nézzétek, kicsit hülye voltam mert megláttam hogy az van ráírva hogy Pacific Blue és elfelejtettem hogy annak azóta megváltoztatták a formuláját, így visszavittem)

Így jutott eszembe az ötlet, hogy TFIOS (azaz The Fault In Our Stars, ami magyarul Csillagainkban a hiba) féle "okay?-okay." helyett "no? no."-t tegyek a körmeimre TFIOS stílusban. Ami annyit tesz hogy a közelgő iskolakezdésre való tekintettel ráírtam hogy "No? No." ezzel is arra célozva hogy mennyire nem várom :D
(Felhasznált lakkok: Avon Pro+ Arctic Waters, az Essence fekete és az Essie fehér lakkja)

Ezt a nailartot később megpróbáltam újra megcsinálni, ami egy hatalmas katasztrófává vált. 
Mostam is le jó gyorsan, hogy nyoma se maradjon.
A következő manit már gondosan igyekeztem ugyanolyanra megcsinálni, mondjuk a jobb kezemre fordítva került fel a minta de azt le se fotóztam inkább.

Az itt résztvevő lakkok a Moyra egyik holo lakkja és az Essence feketéje.
Egy helyen sikerült elkapnom a holo-t a lakkban:

Ti milyen mintákat szoktatok festeni a körmötökre? c:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése