2014. december 11., csütörtök

Karácsonyi mani + BPS lemezek

Sziasztok c:

Bocsánatot szeretnék kérni azért mert mostanában semmit sem töltöttem fel, nem tudom Dórinak hogy van ideje olyan csodaszép manikat csinálni *-* 

(Mostanában kicsit megnövekedtek a dolgozatok száma ezért kezdtem úgy érezni hogy eltemet a sok papír, és már csak a karom látszik ki a kupac alól amivel kalimpálok hogy "hahó segítség megfulladok")

Most volt időm karácsonyi manit csinálni.
Először megpróbáltam candy cane-t festeni a körmömre, az borzasztó katasztrófa lett, aztán peppermint candy-t az meg már végképp nem hasonlított semmire sem, ezért a legegyszerűbb celluxos megoldást eszeltem ki. Karácsonyfa.


Sajnos tekintettel arra, hogy a kamerámon valami iszonyatosan elállítódott, és az összes többi kép borzalmas és használhatatlan lett, ez az egyetlen kép ami összefoglalja a 'dizájnt'.

Valamint november végén megérkeztek a Born Pretty Store-os lemezeim, kipróbáltam őket, nekem működik a nyomdázás velük, és a kedvenc mintám a háromszöges lett (majd látni fogjátok melyik).
Az egyetlen dolog ami nem tetszett: eléggé éles a széle, majdnem megvágtam vele a kezem, miközben szedtem le a fóliát róla.





Ti milyen karácsonyi manit szeretnétek megvalósítani? c:

4 megjegyzés: