2015. január 21., szerda

Körömupdate és beauty termékek.

Sziasztok c:


Már növekszik a körmöm vissza (az már egy másik kérdés hogy hajlandó lesz-e megmaradni is), de még mindig túl rövidek ahhoz, hogy kifessem őket :(


Addig is az arcomat próbálom rendbe hozni, ugyanis hiába járok kozmetikushoz, attól függetlenül iszonyatosan pattanásos (illetve inkább mostanában már heges) és piros az arcom.
A kozmetikusom azt mondta hogy keressek magamnak valami enzimpeelinget, én pedig bele is vetettem magam a drogériák saját-márkás termékeinek arcos részlegébe, ahol megtaláltam ezt:



Teljesen jól teljesített nálam idáig, kellemes illata van, és nem szárította ki a bőröm.

Összetevők feltüntetve:


Viszont ha már ott voltam vettem magamnak egy Carmexet is, mert iszonyatosan ki volt száradva a szám. Eleinte nem voltam odáig érte mert az első 5-6 használatnál valamiért olyan égett műanyag szag csapta meg az orromat, de utána helyreállt a dolog. Kellemes mézes illata van (szerintem) illetve vaníliás. Lehetett cseresznyés verzióban is kapni, de azzal nem mertem próbálkozni, ugyanis nem vagyok oda a cseresznyéért semmilyen formátumban. Konkrét csodát tett a számmal, mert már annyira cserepes volt hogy fájt, este bőségesen bekentem, és másnap reggelre egyáltalán nem fájt, valamint cserepes se volt. 

A harmadik termék egy olyan darab amit még nem szereztem be, de nagyon jó lenne már. Egyetlen probléma az hogy nem lehet itthon kapni. Sehol. Legalább is nem találtam sehol.

Ez pedig a Batiste száraz-samponja, amiről mindenki ódákat zeng.
Hosszas kutatgatás után becéloztam egy-két boltot ahol pár ember írta hogy ott vette, viszont egyik helyen se volt. Se az Auchanban se a Douglasban. Ami kissé lelohasztotta a kedvemet, mert nagyon szerettem volna venni egyet magamnak, hogy a hajam kihúzza egy kicsit tovább mint két nap.
Internetről viszont nem nagyon szeretek illatos dolgokat rendelni, mert egyes illatoktól hajlamos megfájdulni a fejem.


Nektek mi a véleményetek a termékekről? Próbáltátok már?


2 megjegyzés:

  1. Szerintem ekkora körmöt simán ki lehet festeni. Baleát még nem próbáltam. Ha pedig problémás a bőröd, akkor ajánlom Ildi blogját: szepsegreceptek.hu

    VálaszTörlés