2015. május 4., hétfő

Tape mani with Homecoming

Sziasztok c:

A minap gondolkodtam azon hogy most már abba kéne hagynom a halogatást és kéne valami manit csinálni, és a választásom egy egyszerű kis szalagos manira esett.

Hey c:
The other day I was thinking about how I should stop procrastinating and do a mani. I chose a simple little tape mani.


Alapnak a Golden Rose fehér lakkját választottam, itt két rétegben van a körmömön. A mellette levő lakk pedig a Homecoming (az ILNP-től). A szalagozásnál a Homecomingot és az Orly Lunar Eclipse-ét használtam. 
(A nap pont sütött még mikor kész lett, így még gyorsan ki tudtam szaladni, hogy megcsináljam a képeket.)

As a base I chose Golden Rose's white polish, two coats of it is just fine. Right next to it on my other nails is Homecoming (from the brand ILNP). When I did the taping part I used Homecoming and Orly's Lunar Eclipse.
(The sun was still shining outside when I finished the mani so I ran out and quickly took hundreds of pictures of my nails.)





Nektek mi a véleményetek a szalagos manikról?

What are your opinion on tape manis?

-Léna

2 megjegyzés:

  1. Imádom a díszítőszalagos manikat :) Ez is nagyon tetszik, jók ezek a színek együtt. Talán a BPS-nál láttam olyan díszítőszalagot, ami adagolós, na olyan kell nekem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah én is, a legjobb és legfrusztrálóbb technika, de attól még imádom mert a végeredmény soha nem rossz.

      Törlés