2015. június 23., kedd

Born Pretty Store - Various Arabesque BP-L008 nyomdalemez és manikűr

Sziasztok!
A második lemez, amit a Born Pretty Store oldaláról választottam tesztelésre, az az arab mintás nagy lemez volt, melyen majdnem mindegyik minta kedvencem lett (az első nyomdalemez tesztjét ITT megnézhetitek). Ugyanazokat tudja, mint az a lemez, amit az előbb linkeltem, a méretei is ugyanazok, ő is tokban érkezett hozzám, ugyanolyan szépen fel lehet venni róla a mintát a nyomdapárnával (bár még mindig sokat kell gyakorolnom....) , szóval nem vettem észre különbséget a 2 lemez között. Gyönyörű növényi, virágos minták találhatók rajta, a felső sor pedig reversed stampinghez is tökéletes. 

Hello,
The second stamping plate, what I chose from the Born Pretty Store for testing was the Various Arabesque plate, and almost all of the patterns became my favourite ( you can check the first plate's test HERE). This knows the exact same things like the plate I mentioned before, the size is the same, it arrived in a case, you can pick up the pattern with the stamper easily ( but I have to practice a LOT...), so I didn't recognize any difference between the 2 plates. It has beautiful floral patterns on it, and you can use the upper row's patterns for reversed stamping too.


Fóliával:

With the foil on:


Fólia nélkül:

Without the foil:



És még közelebbről...

Take a look closer....




Lapra nyomdázva:

Stamped onto a paper:



A manikűrt pedig úgy készítettem el, hogy felvettem a mintát a nyomdapárnára (hüvelykujjamon az első sor utolsó előttije, a középső ujjamon az első sor utolsó mintája van) , rágörgettem a körmömre, majd egy kis ecset, pontozó és akril festék segítségével kiszíneztem, bár sok helyen a festék ráment a fekete körvonalra, így nem lett olyan jó az összkép. :(

I made the manicure the way like doing a normal stamping, so I transfered the pattern on my nails ( on the ring finger I have the penultimate from the upper row and on my middle finger I have the last one from the upper row), and I colored them with a little brush, dotting tool and with acrylic paint, though the paint went to the black outline, the manicure didn't turn out pretty. :(





10 megjegyzés:

  1. Szép lett, tetszik a lemez a színes mani is. Ha a nyomdapárnán festegetsz, akkor nem tudsz kimenni a vonalra, én inkább azt szoktam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Audrey!
      Igen, utólag belegondolva úgy sokkal jobb lett volna, de amikor rányomdáztam a körmömre, akkor azt hittem, hogy csak úgy fogom hagyni és nem festem ki, de hát mégse bírtam ki... Katasztrófa vagyok :D :D

      Törlés
  2. nagyon szép lett!! Kedvencem most tőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii szépen Judy! :) :) Örülök, hogy így tetszik neked!

      Törlés
  3. Gyönyörű lett a manikűr:))

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett! :)
    Én is azt akartam javasolni, mint Audrey, de ezek szerint ismered azt a technikát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm szépen! :)
      Igen ismerem, csak már későn jöttem rá, hogy a párnácskán kellett volna kifessem a mintát :/

      Törlés