2015. szeptember 17., csütörtök

Greek feeling

Sziasztok!
Már jó pár napja benne vagyok a "fall feeling"-ben, engem is beszippantott viszonylag korán, sőt (azt nem is kellene mondjam, hogy) már decemberi programokat tervezgetek fejben... De hát aki beauty, fashion és nail art blogokat, youtubereket követ, az nem is kerülheti el ezt egyszerűen, azt hiszem :D Az újabb és újabb limitált kiadások, kollekciók, videók, nail art-ok csak úgy elöntenek minket, de amíg lehet, addig tartom magam és nem készítek egyből én is őszies manikűröket, bármennyire is szeretném. Eljön annak is az ideje hamarosan.  #reallifestruggles
Szóval ma inkább elővettem a fiókomból a (még nem használt) Kiko Multi-effect 07-es lakkját, amit azért vettem meg olaszországi utazásunk idején, mert először a Models Own Indian Ocean jutott róla eszembe, tehát mindenképp el kellett hozzam... és most vele készítettem manikűrt.
Kicsit görögös feelingje van, erre csak utólag jöttem rá...és lehet, hogy túl csicsás, és a fedőlakk is elhúzta a nyomdázásomat, de ez van, ilyenkor már nem tudok mit kezdeni vele. Remélem hamar vissza fogok rázódni a körmözésbe és jobb "munkáim" is fognak születni idővel.






A Kiko Multi-Effect 07-es közelebbről:




Már itt is látszik az, hogy a lakk nagyon halvány, majdnem már áttetsző, kék, zselészerű alapjában apró kék irizáló csillámok találhatók, amik gyönyörűen belesimulnak a lakkba és a halvány lilás oldalukat is megmutatják, ha fény éri:


Ezen a képen jobban észrevehető, hogy lilásan is fénylenek a nagyon apró, pehelyszerű csillámok:


Nyomdázásnál a Born Pretty Store-os Various Arabesque nagy lemezt használtam, és arról is ezt a mintát:



Írjátok meg kommentben a véleményeteket a manikűrről, ha szeretnétek!
További szép napot! :)
Dóri

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a manikűr! Az előző évekkel ellentétben már most december-karácsony lázban égek én is. :D (Tavaly olyannyira nem, hogy még karácsony napján is néztem ki a fejem, hogy "most komolyan az van?" xD )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Isabella!
      Legalább most biztos nem fogsz lecsúszni róla! :D

      Törlés