2016. február 9., kedd

Clear jelly stamper

Sziasztok!
...Tudom, 4 hét bejegyzés nélkül telt el, és bocsánatot kérek azoktól, akik esetleg hiányolták a blogot, de egyszerűen nem ment. Egyre több minden gyűlik össze a fejem felett, még akkor is, hogy nem ebben az évben végzem a gimit. A sulis és egyéb órák után esténként már nincs sok kedvem, időm és erőm bejegyzések írásával foglalkozni, főleg, ha nincs miről írni. Általában olyankor érek haza, amikor már fényképezéshez is lehetetlen fények vannak, és 2 hete persze a körmeim is letörtek, szóval ha szerettem volna/szeretnék, akkor se tudnék posztolni.Mostantól egy jó darabig a szombatjaim is foglaltak lesznek, így tényleg nem tudom, hogy milyen időközönként fogok tudni bejegyzést írni. Ezalatt az idő alatt egy kicsit a kedvem is meginogott a lakkozással kapcsolatban: kb. kétszer volt kifestve a körmöm az utolsó bejegyzés óta.

Na de ma egy új termék kipróbálásával jelentkezem, amit a BPS-től választottam tesztelésre még decemberben. Ez pedig a híres clear jelly stamper lenne, ami arról kapta a nevét, hogy a hagyományos nyomdázók helyett a gumis része átlátszó + csak 1 végű, nyitott, felülről nincs lezárva a nyomdázó, ezzel jóval megkönnyítve a minták felvitelét.


Összehasonlítva az ebay-es kétvégű nyomdázómmal. Méretben teljesen megegyeznek, a szilikon részük is.


A gumis/szilikonos része a nyomdázónak tényleg sokkal puhább, ragacsosabb, és érzékenyebb, mint a hasonló kinézetű kétvégű nyomdázóknak, ebből adódik, az, hogy első használat előtt nem kell és nem is szabad felbolyhosítani bufferrel a szilikon felületét, már elsőre tökéletesen lehet nyomdázni vele. 


Ami nekem nagyon megtetszett az az, hogy  nem kell erősen odanyomni  nyomdázót a körömhöz, konkrétan "rácuppan" a minta a körömre. Ebben az is segít, hogy felülről lehet látni, hogy már hol éri/hol ragadt rá a köröm felületére a szilikon fej.
Azzal viszont vigyázni kell, hogy kicsit nagyít a nyomdafej, szóval oda kell figyelni, nehogy rossz helye kerüljön a minta - ez engem nem igazán zavart meg.


Egyetlen negatívum az, hogy mivel a nyomdapárna ragacsos, nagyon könnyen tapad rá a szösz/por/haj/, és egyéb testvéreik. Ezt az se könnyíti meg, hogy átlátszó a párnácska, mert így látható is :D , de a probléma 1 mp alatt orvosolható egy kis celluxszal. Ez ezzel jár, de végül is nem nagy tragédia, hamar megoldható a dolog.


Első próbálkozáshoz egy hópelyhes mani mellett tettem le a voksomat, azért is, mert akkor, amikor készítettem még télies volt az időjárás, és korizni mentünk másnap. :D 
Hogy minél többször nyomdázhassak 2 színt használtam:  szürkét és fehéret, amivel jeges, fagyos hatást akartam elérni. Természetesen egyenként görgettem fel a pelyheket a körmeimre, hogy az elhelyezést is gyakoroljam, ami egyáltalán nem volt nehéz, elsőre bele lehet jönni.





Az alapról pár szót:
Nagyon halvány kék lakkra vittem fel 1 réteget a P2 Metal Collection 090 white classic lakkjából, amit még ősszel kaptam Németországból. Egyszer már próbáltam őt önmagában, akkor 3 rétegig bírtam, és amikor még akkor sem fedett, lemostam, félretettem a lakkot, és hagytam hadd pihenjen egyedül a sarokban #bünti :D 

Nos ennél a manikűrnél jöttem rá, hogy ez a lakk igazából tök jó, csak nem egymagában. Mert fedőlakk. Hát ja. :D Viszont így tényleg mesésen mutat, mert nem csak egy egyszerű fehéres gyöngyház lakk a white classic: megspékelték egy leheletnyi rózsaszín csillámmal, ami nagyon illett a korizós, fagyos napunkhoz. Folyton Hamupipőke jutott eszembe róla. szerintem ő is ezt a két színt viselné.

.

Mostanában, a hideg időre nézve ezt a körömágy ápoló olajat használtam a BPS-től ananászos illatban.




A clear jelly stamper linkjét ITT találjátok, most már 3 színben is elérhető, átlagosan 2.99 dollárért.
Én nagyon ajánlom ezt a terméket, nagyban megkönnyíti és megszeretteti a nyomdázást! 
Ha megrendelitek, használjátok ezt a kuponkódot, mert 10%-ot levon a végösszegből:




Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést!
Szép hetet! :)

5 megjegyzés:

  1. Nekem Moyra van, pont tegnap használtam, szépen felveszi a mintát, én fehér nyomdalakknál használom. Kicsit én is leálltam most a lakkvásárlással, lehet, besokalltam, most is tetszenek a szép manikűrök, de már kevesebb cuccot veszek, nincs hosszú listám, 1-2 lakkot szeretnék, majd ünnepre megkérem. Ráadásul én szeretem, ha elfogy a lakk, nem csak áll halomban. Ha valami más fontosabb, érthető, hogy a lakkozás háttérbe szorul, nincs mindig ideje-kedve szöszölni az embernek, ehhez is hangulat kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában én is alig vásárolok lakkokat. A legújabb darabot még decemberben kaptam...
      Örülök, hogy megérted a helyzetemet, ehhez tényleg kell a hangulat (na meg az idő is) ! :) Köszi, hogy írtál Audrey! :*

      Törlés
  2. Nekem is megvan ez a nyomdapárna, de egyszerűen nem sikerül vele semmit csinálnom. :( A Moyra lemezekkel még egy kis paca sem jön fel, semmi. Mintha nem is lenne festék a barázdákban. a BPS-ről meg néha feljön egy-egy kis darab piszok, de annyi. :( Pedig próbáltam már átgörgetni, belenyomni, erősen-lágyan... mindenképpen próbáltam már, nulla eredménnyel. :( Pedig annyira vártam ezt a nyomdapárnát és olyan nagy reményeket fűztem hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hétvégén kaptam idegbajt, hogy a Moyra átlátszó nyomdával + Moyra nyomdalakkal + a Moyra nyomdalemezzel nem tudok nyomdázni. Úgyhogy elővettem az MdU lakkot meg a MoYou nyomdázót. Sekélyek a vésetek a Moyra lemeznél pont annyira, mint a BPS-nél, nem mindegy a nyomdázó, sem a nyomdalakk. MoYou lemezben viszont még nem csalódtam, az mindennel működik és pont akkora mintái vannak, mint a körmöm, szóval a középre igazítás sem nehéz. BPS-nél a saját keményebb kis rózsaszín nyomdázó használható vagy a fekete, ami a képen is van, de eléggé meg kell válogatni a nyomdalakkot hozzá.

      Törlés
    2. Nekem nem akadtak ilyen problémáim, az egyik lakk Avonos volt, a másik pedig Adenes, amivel nyomdáztam, nem kellett hozzá nyomdalakk, velük is egyszerű dolgom volt. Szerintem ezeknél a clear jelly stampereknél lehetnek hibás darabok, ugyanezeket a problémákat olvastam már (nem veszi fel a mintát, stb...) 1-2 embernél. Talán, de nagyon csak talán tudnám mondani a felcsiszolást, de ezeknél az átlátszó párnáknál nem lenne sok értelme, mert csak rontaná az átlátszóságát, ami ugye a dolog lényege....
      Én szívesen kölcsönadnám nektek az enyémet, hogy próbáljátok ki, mert nekem tényleg működik. :( Ha adódik lehetőségetek próbáljátok ki más körmös lányok clear stamperét, egy jó darabbal élmény nyomdázni!

      Törlés