2016. július 29., péntek

Tropical nature

Sziasztok!
Nyáron mindenképp akartam magamnak készíteni trópusi/hawaii mintás körmöket, egyszerűen engem is magával húzott ez a trend. Főleg Gianna /Nailstorming/ és Lexa, Glittergingerss (1,2,3...) manikűrjei inspiráltak a sajátom elkészítéséhez. 
Alapnak egy nagyon halvány, babakék lakkot használtam a Claire's-től, és erre festettem mint mindig, most is akril festékkel a zöld leveleket és a wannabe "hawaii virágokat" :D A virágok közepét átmenetesen próbáltam megfesteni, úgy, hogy belül sötétebbek legyenek, így egy kis 3D-s hatást kölcsönözve.







6 megjegyzés:

  1. Csodás! Kézzel festetted, nem semmi, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik a manikűröm! :) :*

      Törlés
  2. Annyira gyönyörű! Precíz, mégis megvan benne a kézzel való mintázás üdítő bája. Nem mindennapi szépségű manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a nagyon kedves kommentedet Bandita! Igazán jól esett!! :) :*

      Törlés
  3. Még mindig eszméletlenül tehetséges vagy! Annyira üdítő a sok nyomdázott manikűr között kézzel festettet látni, hogy el sem hiszed :D Én az ilyeneket szeretem a legjobban, ráadásul ez tényleg a trópusokra repíti az embert :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Szilvi! Nagyon örülök a kommentednek, és hogy ilyen nagyon értékeled azt, amit csinálok! Igazán jól esett olvasni, köszönöm még egyszer, hogy leírtad ezeket!! :) :*

      Törlés